Tuesday, March 20, 2007

Τα ονόματα των δέντρων


Σήμερα δεν είχα καιρό να μάθω ελληνικα. Είμαι δασκάλα των ολλανδικών και ήρθαν τρεις γυναίκες για να μάθουν ολλανδικά (2-ο επίπεδο). Μια είναι Γαλλίδα, μια είναι Αγγλίδα και η τρίτη είναι Αυστριακίδα (δεν ξέρω αν είναι οι σωστές λέξεις, αλλά τις κατάλαβες, ετσι δεν είναι;)
Το μάθημα του σήμερα ήταν για τα δέντρα. Τα ολλανδικά ονόματα των δέντρων και οι λέξεις για τα φύλλα (de bladeren), κλαδιά ( takken), κορμός (de stam) κτλ.

Μ'αρέσουν πολύ τα δέντρα στην Ελλάδα, αλλά δεν ξέρω κανένα όνομα :-((

5 comments:

Chrissi Nerantzi said...

Γεια σου Γιορίν,

για πανέμορφες φωτό δέντρων δες
http://www.dpgr.gr/index.php?page=photos_index&cat=16

όσων αφορά ονόματα δέντρων
ξεκίνα με:
η ελιά
το έλατο

Θα μπορούσαμε να αφεριώσουμε κάποιο μελλοντικό μάθημα στα δέντρα, εάν θέλεις...

greekfloyd said...

Όλα σωστά τα έγραψες, εκτός από την Αυστριακίδα, η οποία λέγεται Αυστριακή!

Συνέχισε την καλή προσπάθεια!

Δεν μου είπες όμως, σε ποια πόλη έμενες? Ελπίζω να είναι και εκεί τόσο ωραία όσο η Breda!

Say it in Dutch said...

@Χρύση:
Το έλατο; Ίσως είναι το δέντρο του χριστούγεννά;
Η ελιά! Στην Πελοποννησο υπάρχουν εκατομύριο, νομίζω :-))

@Greekfloyd:
Έιπα σήμερα που μένω εγώ. Κοίτα το ποστ 22ο Μαρτιου!

Say it in Dutch said...

Έιπα σήμερα που μένω εγώ. --->
Έιπα σήμερα σε ποιά πόλη μένω εγώ.

Chrissi Nerantzi said...

Όπως λέει και το χριστουγεννιάτικο τραγούδι: "Ο έλατο, ο έλατο..."

Ειδικά η Μεσσηνία είναι ένας απέραντος ελαιώνας.