Thursday, March 22, 2007

Groningen, μία πόλη στην Ολλανδία

Μένω στην Γρόνιγγεν (Groningen). Είναι μια πόλη στην βορειά μέρος της Ολλανδίας. Ἐχει περίπου 170.000 κατοίκους και πολλοί απ' αυτους είναι φοιτιτές στο Πανεπιστήμιο ή άλλα σχολεία. Στο κέντρο υπάρχει ένας παλιός πύργος. Τον λενε 'Martinitoren'. Toren σημαίνει πύργος. Μαρτίνι είναι όνομα του Αγίου Μαρτίνο.

Νομίζω ότι η Γρόνιγγεν είναι η 6η μεγάλητερη πόλη στην χώρα μου. Οι πιο μεγαλύτερες πόλες είναι το Άμστερνταμ, Ροττερνταμ, Ντεν Χααγ και Υτρέχτη (Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht).
Προτιμώ την Γρονιγγεν, γιατί είναι όχι και τόσο μεγάλη και είναι ωραία (πολλά ωραία στενά, πλατείες και πολλά ώμορφα μαγαζιά, κτλ), είναι ευχάριστη, και οι άνθρωποι είναι καλοί, όχι βιαστικοί.


7 comments:

greekfloyd said...

Εγώ έμενα στην Breda. Για να είμαι ειλικρινής, μου είπαν ότι οι άνθρωποι που μένουν στην βόρεια Ολλανδία, είναι λιγότερο φιλικοί από αυτούς που μένουν νότια.
Δυστυχώς, δεν πήγα πιο βόρεια από το Amsterdam, οπότε εγώ δεν έχω άποψη.
Ελπίζω την επόμενη φορά που θα πάω Ολλανδία, να πάω και βόρεια!

doei!

Say it in Dutch said...

Μπα! Λιγότερο φιλικοί; ισως.. αλλά οι ἀνθρωποι στην βόρεα έχουν long friendship.. και πίνουν λιγότερη μπύρα απ'τους ανθρώπους στην νότια :-))

greekfloyd said...

Το ότι πίνουν λιγότερη μπύρα, είναι θετικό ή αρνητικό? :))))

Δεν θα ξεχάσω ποτέ την jupiler, μία από τις καλύτερες μπύρες που έχω πιεί! Δεν ξέρω αν τις έχετε και στο gronigen, όταν έμενα εγώ Ολλανδία, jupiler είχαν μόνο στα νότια (μάλλον επειδήν ήταν πλησιέστερα στο Βέλγιο)

long live Jupiler!!!!!!!

Say it in Dutch said...

Albert Heijn, Ολλανδικό σουπερμαρκετ και στη Γρονιγγεν, το εχει:
Κοίτα στο www.albert.nl

anthrakoryxos said...

Ωραίο το Groningen, Ένοιωσα όμορφα με τους ανθρώπους του.
Θα ξανάρθω, για να πάω στα νησάκια...

thodoris7 said...

Ik ga om 25/10 tot 2/11 naar Nederland.

Dit keer ik bezoek Groningen en Utrecht.

groetjes

Say it in Dutch said...

Thodoris, als je in Groningen bent, moet je mij bellen!
Groetjes, Yorien